17 Şubat 2012 Cuma

TRUMPETER 1/350 USS SULLIVANS OOB & EGG


Eski günleri hatırladım.. Putty yok, tesviye yok, Airbrush yok, kompresör yok...Yok derken haberim yok bunlardan.  Haberdar olduğumda da memlekette sadece bir kaç kişinin anlayabilip, kullanabildiğini gördüğüm bir sürü nane..  Sırasıyla edindiğimde Allahım nedir elimdeki dedirten bir araba muamma malzeme, teknik.. E internette yok, site, mite, forum, yorum, E-kitap falan ııııhh.. . Ama ne yapardı ederdi maketini yapardı bünye..Umrunda olmazdı kalıp izi, sink mark, açıklık vs.. Görmezdi çünkü göz. Göremezdi ki.. Öyle bir disiplin yoktu ki gözde. Bakardı ama görmezdi. Zaten yarım santim bi santim parça , çapağını arızasını boş geç... 

Evet eski günleri özledim ve şöyle tesviyesiz putty'siz, bol çapaklı, fırça boyalı, photo etched set falan içermeyen,  eskitmesiz bir gemi yapayım dedim kendi kendime..Görmeyeyim ıvır zıvırı dedim. Kurban olarak da Trumpeter'in 1/350 USS Sullivans isimli Fletcher seçildi. Hem OOB hem EGG yapılacak. Aut of  baks, eski günlerdeki gibi...







Şu aşamaya kadar en çok rahatsızlık veren durum su hattı altı gövdesinin modelin üst kısmıyla uyuşmaması oldu. Ama EGG gereği bu durumu görmemezlikten geliyoruz...

2 yorum:

  1. Eski günleri özledim :)İyi gidiyor yahu . Kolay gelsin Serhan...

    Erhan

    YanıtlaSil
  2. Biraz EGG :))Teşekkürler Erhan.

    YanıtlaSil